شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

خسی در باد

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ


دلگیر نشو از من، درگیر و گرفتارم

حرفی زده ام اما، دیوانه تو پندارم

 

دیوانه سخن را جز، از کام نمی گوید

من کام نمی گیرم، از بس که جنون دارم

 

گفتم که خداحافظ، اما تو سلامش بین

در دایره ی این دل، برعکس تو بیمارم

 

از من مشو غمگین دوست، هرگز تو مرنجان خویش

چون من چو خسی در باد، بی ارزش و مقدارم

 

بگذار چنین باشد، غم خانه ی من ناشاد

بگذار که شادی را، از جور تو بردارم...

 

----------------------------------------

بهمن 1392

نظرات  (۲)

۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۰ "" نیک بخت"
با سلام خدمت شما دوست عزیز
وب بسیار جالبی داری!!!
برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
متشکرم
اعلام امادگی در نظرات
بازدید وب خود را افزایش دهید
ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
ما را با نام
گردوی بوانات و سلامتی
لینک فرمایید

gerdo-bavanat.blog.ir
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۹ سامانه افزایش بازدید عی سی رنک

بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

http://ec01.ir

مراجعه کنید

همچنین جهت تبادل لینک می توانید به

http://links.ec01.ir

مراجعه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی