شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

عزم سفر

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ق.ظ


عجب از خیال خامی که به سر داشته ام

و از این غصه به قلبم چه شرر داشته ام

 

من همانم که غمت خانه خرابش بنمود

نکند فکر کنی یار دگر داشته ام

 

گفته بودم که اگر ناز کنی ناز کشم

داده بودی به من آن وعده، خبر داشته ام

 


من تغیّر نپذیرم، به دلم جز این نیست

از ازل سمت حرم عزم سفر داشته ام

 

غمت عظماست تحمل نشود یک لحظه

نفسی، که هر نفس دیده ی تر داشته ام

 

دل من در طلب مرحمتت بی وقفه

ناله ها کرد که من بیم خطر داشته ام

 

ای رضی صبح میا در طلب از این درگاه

حاجت خویش من از وقت سحر داشته ام

 

------------------------------------------

اسفند 1387 / صفر 1430

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی