شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

وقتی کلاغ ها قناری می شوند...

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶ ب.ظ



« ماجرای دخالت رهبری در ماجرای اختلاس 3000 میلیارد تومانی با تذکر به رسانه های داخلی در عدم دامن زدن به فضای ناامیدی، نشانگر وجود پرده هایی رو نشده از این ماجرا در خود بیت رهبری دارد؛ چرا که 1200 تا 1300 میلیارد از این اختلاس در خود عوامل خود بیت رهبری و مربوط به پسر آیت الله خامنه ای است... »

این مطلع الفجر آغاز حملات دستگاه اوپوزوسیون است در باب طرح دیکتاتور خوانی رهبر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی). پروژه ای که پس از برگزاری همایش حمایت از انتفاضه مردم فلسطین بیشتر شد.



رهبر معظم انقلاب در همایش مذکور فلسطین را فلسطین از بحر تا نهر خواندند و از این ماجرا در دو روز همایش برگزار شده به کرات حمایت شد و نمایندگان دول مختلف اسلامی حاضر و حتی عده ای از کسانی که به خاطر شرایط سیاسی مختلف توانایی حضور در این همایش جهانی را نداشتند، این ماجرا را حق مسلم مردم فلسطین و البته مسلمانان جهان دانستند. (حالا بماند که خالد مشعل پس از این همایش شاید کمی لغزیده باشد...)

در این ماجرا دستگاه استکبار جهانی که منافع اسرائیل غاصب را بسیار متزلزل دیدند، جهت فراهم سازی فضایی درباره ی فرار کردن از این هجمه ی سنگین جهانی، طی استفاده از ماجرای اختلاس در دستگاه نظام ایران، با سرعتی متفاوت تر از گذشته، با استفاده از کلاغ های روسیاهی مثل « نوری زاده، سازگارا و... » ماجرای اختلاس را به بیت رهبری و شخص فرزند ایشان مرتبط بیان کردند.

در این ماجرا که دست پاچگی شدید رسانه های مختلف آن ها مثل « صدای آمریکا، بی بی سی فارسی و من و تو » که این روزها شدیدترین فعالیت های سیاسی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال پیاده کردن هستند، بسیار مشهود است؛ چرا که سرعت حملات به رهبری به نسبت گذشته را بسیار شدیدتر کردند و در این افزایش ناگهانی سرعت، طبیعتاً جنون « حالا چه کنم » بر اعمال و رفتارشان نمایان شده است. تا جایی که آن قدر سریع به گستاخی پرداختند که در برنامه ای تحت عنوان « پارازیت » که به تحلیل های سیاسی می پردازد، رهبر معظم انقلاب را شخصیت زشت هفته مطرح کردند و استدلال هایی که بیان شد را از ماجرای انتخابات 88 تا ماجراهایی مثل ماجرای وزیر اطلاعات و همین تذکر منطقی ایشان به رسانه ها برای عدم ایجاد جنجال که جز یأس و ناامیدی در اذهان مردم نتیجه ای ندارد، انتخاب کردند.

باید گفت در این زمان دیگر دستگاه اوپوزوسیون خارج نشین، با استفاده ابزاری از قیام های مردمی و انقلاب های اسلامی منطقه که روح تدین در آن موج میزند، قصد دارد در آینده ای نزدیک، با به خیابان کشاندن موافقان خود در داخل به خیابان ها تحت عنوان تظاهرات علیه دیکتاتوری ولایت فقیه، فتنه ی بعدی را همسو و همگام با قیام های اسلامی منطقه اعلام کند.

در این زمان لازم است ضمن منطقی خواندن ناراحتی ها از وضعیت بد اقتصادی در کشور که مخالفت با این ماجرا جز زیر سوال رفتن ندارد، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهم واجبات لحاظ شود. باید مراقب این تحرکات دستگاه استکباری غرب باشیم. چرا که صدای غارغاری که این ایام گوش ما را آزار می دهد، برای بعضی ها از نغمات بلبل شیرین تر است...

آن چه که بیش از هر چیز احساس می شود غربت رهبری است... رهبر معظم انقلاب که در سخت ترین شرایط بر سر پایبندی به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده اند و حتی در بعضی موارد خود را « نوکر » مردم خوانده اند، این روزها در تنهاترین ایام رهبری خود به سر می برند. هیچ کس آن گونه که ایشان توقع دارند مطیع امر ایشان نیست.

ماجرای تذکر ایشان به دولتی ها و دستگاه قضا برای کوتاه کردن دست حرامیان و چپاول گران از حق مردم، به این ایام ختم نمی شود؛ اما تا امروز اگر مسئولین مربوط امر ایشان را گوش می دادند و طبق خواست ایشان عمل می کردند چنین قائله هایی دیگر پیش نمی آمد...

در پایان بر خود لازم می دانم ضمن بیان این که این روزها به طور قطع آرزوی همه ی ما ظهور منجی عالم بشریت است، از خداوند متعال طول عمر با عزت نائب امام زمانمان، نور دیدگانمان، رهبر عظیم الشأن انقلابمان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تحت حمایت حضرت ولی عصر (عج) را مسئلت نمایم و از مردم خوب و انقلابی و همواره پشتیبان ارزش های انقلاب اسلامیمان از جمله ولایت قفیه، درخواست کنم که هشیاری خود را بیش از پیش بالا برده تا در این فضای غبار آلود دچار گرفتاری نشوند... 


-------------------------------------------

1390

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی