شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

مثل ابر، مثل باد ...

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ


من از تبار برگ های زرد پاییز

با یک اشاره خرد می گردم ز تهدید

تنها مرا سهراب با نقاشی خود

تنها مرا سعدی میان شعر فهمید

 

من اشتباهی داشتم اما نه از عمد

فریادهایی داشتم اما نه از جور

تاوان خبطم را دلم با اشک پس داد

تاوان دادم را دهانم بست با مهر

 

حالا منم وامانده و سردرگم از داد

حالا منم شرمنده از دل واپسی ها

حالا تویی می بینی ام اینگونه غمگین

اما رهایم می کنی در بی کسی ها

 

من مثل ابرم چشم هایم پرطراوت

من مثل بادم ناله هایم رعدآسا

من مانده ام تنها میان این قبیله

آقای احضاری، خلیلی، جهدآسا

 

-----------------------------

اردیبهشت 1393

نظرات  (۲)

۰۹ دی ۹۳ ، ۰۷:۰۱ محمد علی شفیعی
سلام
پاسخ:
علیکم السلام

سلام دوست گلم ..شبتم بخیر باشه :)  و این ایام رو هم بهتون تسلیت عرض میکنم ..بعضی از پست هات رو خوندم واقعا دمت گرم واسه وب خوب و پست ها وشعر های خیلی خوبی که گذاشتی موفق باشی همیشه[گل] اگه دوس داری به سایت ما فیلم20 هم سر بزن ونظرت رو درمورد پست ها ویا خود سایت بهمون بگو که واقعا از حضور وکامنت هات خوشحال میشیم[لبخند]"واینکه اگه دوس داشتی عضو سایتمون هم به راحتی فقط با ایمیل ...و اینکه میتونی رایگان هم از خبرناممون با وارد کردن ایمیلت استفاده کنی و پست های جدیدمون رو برات به ایمیلت به صورت رایگان بفرسیم[لبخند]"راستی ما هر روز با پست های جدید اپ هستیم" واینکه اگه دوس داشتی میتونید از قسمت تبادل لینک که بالای سایتمون هستش وامروز راه اندازی کردیم با سایتمون تبادل لینک هوشمند انجام بدی ویا لینک کنی وخبرمون کنی ...متشکرم http://film20.ir/[لبخند]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی