شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

شوهر شاعر

يكشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ب.ظ

 

رو گرفتی از همه، این کار خیلی بهتر است

چون خسوف ماه از انکار خیلی بهتر است

 

ناز داری... می‌خرم ناز تو را، قیمت بده

عاشقانه چرخ در بازار خیلی بهتر است

 

نازی داری... نازکن! با ناز خیلی بهتری

عاشقی با این ادا اطوار خیلی بهتر است

 

هرچه گفتم نه بگو اول که من راضی‌ترم

در مقام خواستن اصرار خیلی بهتر است

 

هرچه می‌گویی بگو، اخراجم از بازی نکن

داوری با دادن اخطار خیلی بهتر است

 

اختیارم را بگیر و هرچه می‌خواهی بخواه

از نگاه بنده هم اجبار خیلی بهتر است

 

گل فروشی گفت گرچه گل خودش خیلی گل است

آن گلی که هست با او خار خیلی بهتر است

 

رد شو گاهی از خود و در آینه من را ببین

دلبر زیبای من ایثار خیلی بهتر است

 

خواستم بر برگ گل بنویسم اما یافتم

دلبری با کاغذ A4 خیلی بهتر است

 

با تلگرامی که شد فیلتر نباید نامه داد

چشم! بعد از این همان چاپار خیلی بهتر است

 

ساده باش و سادگی را زندگی کن ماه من

آزمون و نمره بی اعشار خیلی بهتر است

 

ای عزیزِ تلخ رویِ دائماً اخموی من!

دوستم داری بگو... اقرار خیلی بهتر است

 

لوله‌ی آبی اگر سوراخ گردد وای وای

بخ خدا لوله کشی روکار خیلی بهتر است

 

صادقی خوب است آری، شب پره زان خوب‌تر

بین این‌ها قاسم افشار خیلی بهتر است

 

گفته بودی دوست داری بستنی را سنتی

کاشکی باور کنی «سالار» خیلی بهتر است

 

شاعرم در می‌زنم با واژه‌ها در شعر خویش

در به رویم باز کن، دیدار خیلی بهتر است

 

آشتی کردی خدا را شکر، جشنی واجب است

می‌دهم فامیل را ناهار... خیلی بهتر است

 

می‌شود این جشن را در خانه هم ترتیب داد

نه؛ نگاه بد نکن... تالار خیلی بهتر است

 

نان ندارم که ندارم! گوش کن اخبار را

موشک و خمپاره و رادار خیلی بهتر است

 

دولت تدبیر ثابت کرد در ایران به من

آدم رودار از پول دار خیلی بهتر است

 

هرچه هم بد بوده باشد، حال و روز اقتصاد

از نگاه دولت و آمار خیلی بهتر است

 

در دبیرستان من از هم پایه‌ها آموختم

وقت دعوا سوزن پرگار خیلی بهتر است

 

چون به دانشگاه نائل گشتم و آشوب شد

تازه فهمیدم که نه، خودکار خیلی بهتر است

 

وقت سرماخوردگی جای هزاران قرص تلخ

واقعاً آمپول زدن انگار خیلی بهتر است

 

کار را تنها به دست کاردان باید سپرد

واقعا بهدار از بهیار خیلی بهتر است

 

شوهرت شاعر که باشد غصه یادت می‌رود

گرچه باشد شوهرت معمار خیلی بهتر است

 

شعرها این روزها بودی جدایی می‌دهند

من یقین دارم که این اشعار خیلی بهتر است

 

در خطا این عمر طی شد، بلبلان خوش سخن!

فرصتی تا هست استغفار خیلی بهتر است

 

------------------------

آذر 97

 

شوهر شاعر - شعری از: حسین رضائیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی