شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

مادر

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۵۳ ق.ظ

مادر - با شعری از حسین رضائیان

 

مادر ای آیینه‌ی پاکی و نور

مادر ای قصه‌ی شیرین وجود

مادر ای چشمه‌ی جوشان دعا

مادر ای علت هر بود و نبود

 

مادرم با تو تموم زندگیم شیرینه

تو دلم با تو محبت خدا می‌شنیه

اگه روزی رو بگیره دل خوشی‌ها از من

با دعای تو خدا بازم منو می‌بینه

 

مادر، تویی تویی همه کس و کارم

مادر، تویی تو زندگی طرفدارم

مادر، میخوام بگم خیلی دوستت دارم

 

 

سوره‌ی کوثر قرآن نبی

ماه آسمون شب‌های علی

مادر ای حضرت امّ الحسنین

تو دلیل خلق کل عالمی

 

من که مدیون توام لحظه به لحظه هر نفس

عاشق تو از تموم آدما سوا شده‌س

دل من خورده گره به یه نخ از چادر تو

من تو زندگیم فقط تو رو میخوام... همین و بس

 

مادر، تویی تو یک تنه هوادارم

مادر، میخوام که بار عشقو بردارم

مادر، میخوام بگم خیلی دوستت دارم

 

-------------------------------------

بهمن 99

 

شعر: حسین رضائیان

موسیقی: عرفان یا ملایی

 

اجرای جواد خلیلی

صوت قطعه (320) | صوت قطعه (128) | کلیپ اکولایزر

 

اجرای گروه هم آوایی نجوا

صوت قطعه | کلیپ اکولایزر | کلیپ اینستاگرام

مادرانه - با شعری از حسین رضائیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی