شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

من و عکس کربلا

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۳۴ ب.ظ

من و عکس کربلا - با شعری از حسین رضائیان

 

ببین جاموندم از قافله امسال

دلم خونه دلم خیلی کبابه

دوباره بسته شد راه زیارت

حالم خیلی بده حالم خرابه

 

شده این شبا دلم

اسیر رنج و بلا

عجب روضه‌ای میشه

من و عکس کربلا

 

نکردی آخر

یه نیم نگاهم

به روم آوردی

که روسیاهم

 

به حق حال زارم

منو ببر به کربلا

دیگه طاقت ندارم

منو ببر به کربلا

 

دلم تنگه برا مشّایه آقا

برای تلخی چای تو این راه
برا اون خستگی‌هایی که میشد

به یاد مرقدت شیرین به ناگاه

 

سیاهی قلب من

شده راز برملا
عجب روضه‌ای شده

منو عکس کربلا

 

دلم گرفته

دورت بگردم

عزیز زهرا

هواتو کردم

 

تو این شبا با گریه

همش اینو میخونم
تو رو جون رقیه

نذار که جا بمونم

---------------------

 

نام قطعه: من و عکس کربلا

تهیه شده در استودیو نجوا

 

اجرای کربلایی مهدی جبالی

صوت قطعه | کلیپ تصویری

 

من و عکس کربلا - با شعری از حسین رضائیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی