شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

خیال

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۰۸ ب.ظ

خیال - با شعری از حسین رضائیان

 

خیال می کردم، که امسال اربعین

علم به دوش کاروان کربلا میشم

خیال می کردم، تموم میشه فراق

دوباره زائر عزیز مصطفی میشم

ولی همش خیال شد

دوباره کربلای تو محال شد

نمیشه باورم ولی سوال شد

ولی برام سوال شد

چه جور دلت میاد / که من عذاب بشم

که پیش چشم دشمنای تو خراب بشم

داغ حرم موند به دلم دوباره

فراق کربلا دوا نداره

 

دلم تنگه برات، برا اون لحظه‌ای

که روبرو میشم با گنبد حرم آقا

دلم پر میزنه، برا سینه زنی

میون بین الحرمین کنار زائرها

نذار که جا بمونم

همه برند و من تنها بمونم

همه دارن میرن چرا بمونم

آخه چرا بمونم

برای این دفه / خودت منو بخر

خودت منو یه جوری سمت کربلات ببر

سینه ی من پر از غم فراقه

دوای من کرببلا عراقه

 

-------------------------

شهریور 1400

 

نام قطعه: خیال

ضبط و تنظیم: عرفان یاملایی

تهیه شده در استودیو نجوا

 

اجرای کربلایی حیدر جهروتی

صوت قطعه | کلیپ تصویری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی