شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

دوا فقط حرمه

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۲۲ ب.ظ

دوا فقط حرمه - با شعری از حسین رضائیان

 

دل تنگ حرمم

راها بسته و من

می‌سوزم از بی تابی

 

کربلا که نرم

بیدارم همه شب

می‌میرم از بی‌خوابی

 

ای آقای کرم

دارم دق می‌کنم

میشه من رو دریابی

دردامون مگه کمه، دوا فقط حرمه

فکر کرب و بلا، همیشه تو سرمه

 

منو، بطلب، حرم دوباره نصیبم کن

بیا، بخرم، یه کم شبیه حبیبم کن

 

حسین مولانا

 

زنده موندم آقا

تا تو ماتم تو

جونم رو فدا کنم

 

باید موقع مرگ

تو ختمم واسه تو

روضه‌ت رو برپا کنم

 

باید که خودمو

مقبولِ نظرِ

حضرت زهرا کنم

 

مشکیه تن همه، فقط برای حسین

رو قبرم بزنید، منم گدای حسین

 

دلم، به غمت، خوشه که آبرو خریدی

اگر، چه بدم، ولی بدیهامو ندیدی

 

حسین مولانا

---------------

 

شهریور 1400

 

نام قطعه: دوا فقط حرمه

تهیه شده در استودیو نجوا

 

اجرای کربلایی میلاد فخرایی

صوت قطعه | کلیپ تصویری

 

دوا فقط حرمه - با شعری از حسین رضائیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی