شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

نجف بهشت زمینه

جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۳۰ ق.ظ

نجف بهشت زمینه - با شعری از حسین رضائیان

علی جانم
از همون بچگیام اسم تو رو بردم
میدونی
نه فقط تو لحظه‌هایی که زمین خوردم
آقاجان
دلمو تا به ابد دستِ خودت دادم
یا مولا
بنده‌ی عشقِ تو از بندِ همه آزادم

مادرم نذرِ محبتِ تو کرده زندگیمو
به ولای تو گره زده تموم بندگیمو
یاعلی جان، از تو دارم، سادگیمو

نجف برای من مثِ، بهشتِ روی زمینه
میگم تا عالم بدونه، آقام امیرِ مؤمنینه

علی جانم
من دلم میخواد همیشه پیروت باشم
تا هستم
دست بذارم رو زانوم با یاعلی پاشم
تو دنیا
منو به ولایت و عشقِ تو بشناسن
چون آقا
شیعه‌هات تو همه دنیا ویژه و خاصن

شیعه بودن یعنی باید که دلامون اهلِ ولایت باشه
شیعه بودن یعنی، دلت به دنبالِ شهادت باشه
شیعه بودن یعنی، هرجا باشی قصدِ تو خدمت باشه

نجف برای من مثِ، بهشتِ روی زمینه
میگم تا عالم بدونه، آقام امیرِ مؤمنینه

 

------------

خرداد 1402

 

تنظیم: عرفان یاملایی و امیرمحمد شیرزاده

تهیه شده در استودیو نجوا

اجرای گروه سرود ری نوا

صوت دختران | صوت پسران | اجرای تلویزیونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی