شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

زینت بابا

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۰۷:۳۴ ق.ظ

 

میخونم تو رو به نام اطهرت
مادرِ تمومِ عالم مادرت
زینتِ بابا تویی که نامِ تو
شده زینب؛ خوش به حالِ پدرت

من دلم میخواد شبیهِ تو بشم
تابع و مطیع فرمانِ امام
به تو ای اسوه‌ی بندگی و صبر
به تو ای الگوی عاشقی سلام

یه دخترم اما، مثلِ شما کوهم
جسمِ من از خاک و، عشقِ تو شد روحم

سلام
دختر زهرا و علی
ای مطیعِ امرِ ولی
که تو هستی نورِ جلی

 

فکرِ هر لحظه‌ی توی سرمی
مدد زندگی مادرمی
من میخوام خانوم بشم شبیهِ تو
که پرستارِ تمومِ حرمی

آرزو دارم برا یه مرتبه
تو دعام کنی که روسپید بشم
کاش مثِ مدافعانِ حرمت
قسمتم بشه منم شهید بشم

به لطفِ عشق تو، دستِ خدا با ماس
تا دنیا دنیائه، پرچمِ تو بالاس

ببین
پای کارم تا به ابد
ذکرِ من همیشه بی عدد
میخونم یا زینب مدد

 

میکس موسیقی: محمدمهدی سیفی

تصویربرداری: زهرا رسولی

تدوین: محمدحسین عباسپور

پوستر: علیرضا ابراهیمی

تهیه شده در موسسه هنری نجوا

اجرای گروه سرود عروة الوثقی

نماهنگ | صوت

 

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی