شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

لبخند خدا

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۰۷:۲۵ ب.ظ

لبخند خدا - با شعری از حسین رضائیان

 

دریای عفتم، آیینه‌ی وقار

با حُجب و با حیا، در اوج اقتدار
 

هرگز نمی رسد،  تا لحظه‌ی ابد

روزی که چادرم از من جدا شود

من پیرو همان زنی ام که در اوج غم

"عباس می دهد نخ معجر نمی دهد"

 

هدیه ی زهرا مادرمه

چادری که روی سرمه

حجاب من عشق من سنگرمه

 

چادرم ذوالفقار حیدره

خدا میگه که این حجابِ برتره

به عطر و بوی بندگی معطره

 

سرخی خون شهدا امانته

خورده گره به گوشه ی چادرمون

تو هم که نور حق میون دلته

حجاب رو حرف خود خدا بدون

 

حجاب من لبخند خداست

خوش به حال اونکه دلبند خداست

حجاب من خوب و خوشایند خداست

 

--------------------------------------

آبان 1402

 

موسیقی: عرفان یامولایی

تصویر و تدوین: محمدحسین عباسپور و حسین رستمی

تهیه شده در موسسه هنری نجوا

 

اجرای گروه سرود دختران نغمه آسمان

صوت قطعه | نماهنگ 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی