شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

خنده بازار کار دست نظام خواهد داد...

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ



عجله نکنید؛ قصد ندارم با نظام مخالفت کنم؛ نه؛ من نسل سوی هستم؛ نسل سومی همین انقلاب...

این را گفتم که کسی سوء استفاده نکند.

اما...

اول حرف هایم را گوش کنید -  یا بهتر بگویم: آن ها را بخوانید -  بعد نتیجه گیری کنید:

 

من مربی ام؛ متربیانی را تحت تربیت دارم. -  البته خود نیز کماکان در حال تربیت شدن هستم -  فرزندان این نظام را می بینم که امروز از بزرگترین دانشگاه عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی، یعنی صدا و سیما، که البته این تعبیر را بنیانگذار آن، بنیانگذار صدا و سیما نه، انقلاب را می گویم،  به آن، انقلاب را نه، صدا و سیما را می گویم، اتلاق کرده است، -  خلاصه اش می شود این: « فرزندان این انقلاب را می بینم که امروز از صدا و سیما، بزرگترین دانشگاه عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی به تعبیر بنیانگذار انقلاب » -  دارند کارهای غیر اسلامی یاد می گیرند.



این از اولیش؛ یقین بدانند گناه تمسخری که کوچکترها دارند یاد می گیرند و می خندند از این تمسخر و لذت می برند، به گردن تک تک آن ها نوشته خواهد شد؛ از بازیگرهای آن برنامه کذایی گرفته، تا مدیران صدا و سیمایی که هنوز به پخش آن دامن می زنند.

دوم:

خیلی وقت است که دانشگاه آزاد اسلامی را به خاطر عنوان دروغینش تقبیح می کنیم و به در و دیوار می کوبیم. حالا برای من یک سؤال پیش آمده است؛ دقت کنید، دارم می گویم سؤال پیش آمده است، نه چیز دیگر:

" ای نظام مقدس جمهوری اسلامی، آیا کمی شبیه دانشگاه آزاد اسلامی نشده ای؟ "

وقتی در خنده بازار می بینی یک عده دارند می رقصند، تعارف را بگذاریم کنار و دست از فریب دادن خود برداریم، آیا این معرفی نظام مقدس جمهوری اسلامی است؟

وقتی در خنده بازار می بینی در برنامه ی به نام « هشت »، نقشی به عنوان کارگردان فیلم های عروسی بازی می کند و می آید و از کار خود تعریف می کند، بخشی از تولیداتش را به ارمغان می گذارد و به همین سادگی، « سفارتی و جبرانی » را قانع می کند، آیا بزرگترین دانشگاه عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد تعالیم اسلامی به مردمش ارائه می کند؟

وقتی در خنده بازار می بینی 90 درصدی می سازند و پدر و مادری می آورند برای تحقیق درباره ی « کریستین رونالدو » که به خواستگاری دخترشان آمده، و آن مجری، فراماسونترین فوتبالیست جهان را قابل اعتماد معرفی می کند، او را اهل « زن و زندگی » ( خود این مطلب سؤال دارد ) بیان می سازد، آیا نظام مقدس جمهوری اسلامی و صدا و سیمای آن به دنبال ترویج مذهب مقدس شیعه است؟

وقتی ....

کافیست، فکر کنم سؤالم را خوب پرورانده باشم.

سوم:

........

سومی، چهارمی، پنجمی و بعدی های آن را خودتان، خودشان بازگو کنید و کنند.

فقط همین را می گویم:

 

من هنوز به یقین نمی گویم، با شک می گویم؛ البته شکی که در جوار خانه ی یقین سکنی گزیده است... می گویم:

با این روندی که خنده بازار پیش رو گرفته است،

خنده بازار کار دست نظام خواهد داد


----------------------------------------

مهر 90

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی