شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

سنگ فروش

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۴۸ ب.ظ

اهالی دور


من از اهالی دور، همسایه ی غروبم

شرقی تر از شمالم، غربی تر از جنوبم

 

من گریه ای شبانه، یک آه بی بهانه

من بغض بی صدایی در سینه ها رسوبم

 

تعریف من یکی نیست با عرف تو، از این رو

من بی خطاترینم، من خوبِ خوبِ خوبم

 

من سنگ می فروشم، اما نی ام خود از سنگ

از سنگ بهتر اما، از جنس خورده چوبم

 

از لطف بی حد دوست، امروز این چنینم

محتاج لطف و مهر، آن عالم الغیوبم

 

-------------------------------------

خرداد 1393


رسوب



نظرات  (۲)

خوب بود خیلی
،،،،،
فقط واقعا باسه خودتونه دیگه!!!!!
پاسخ:
سلام. ممنون. به لطف خدا تمام کارهایی که تو این وبلاگ منتشر شده کار خود حقیر هستش...
خیلی عالی بود ...



واقعا ممنون
پاسخ:
لطف داری داداشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی