شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

حبس ابد

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ب.ظ

عجیب خسته ام از عمر خویش کاری کن

در این مصاف بیا و دوباره یاری کن

 

به حال خسته ی من یک نظر کن و بنشین

به حال خسته ی من عاجزانه زاری کن

 

چقدر حبس ابد بی تو سخت می گذرد

مرا از این خود بی فایده فراری کن

 

رسیده ام به مماتی که ناخودآگاه است

بیا و در منِ من خون تازه جاری کن

 

از اینکه پُر شدم از خود عجیب دلگیرم

مرا از این خود بی استفاده عاری کن

 

تمام آنچه که گفتم خلاصه اش اینکه

عجیب خسته ام از عمر خویش کاری کن

 

--------------------------------------

آبان ماه 1393

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶

نظرات  (۱)

سلام حسین آقا دمتون گرم!
شعر قشنگیه که دقیقاً حرف دل منه!

عجیب خسته ام از عمر خویش کاری کن
پاسخ:
ایشالا صد سال زنده باشی برادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی