شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

آخرین امید

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۲ ب.ظ

آخرین امید - با شعری از حسین رضائیان

روزها ثانیه‌ها دقیقه‌ها ساعت‌ها

سپری میشن به شوقِ دیدن روی بهار

دلِ من منتظره دوباره بارون بزنه

دوباره گریه‌م گرفته؛ ابر مهربون ببار

 

ای خدا قرارِ بیقراریام

دلیلِ تمومِ گریه زاریام

کِی میاد؟

 

آخرین امیدِ مردمِ جهان

حضرت مهدی صاحب الزّمان

کِی میاد؟

 

من دلمو نمیدم به کسی

بی یادِ تو نکِشم نفسی

هفته و جمعه دوباره گذشت

باز من و ماتم دل واپسی

 

ناجی کَشتی دنیا آقا

پسر حضرت زهرا آقا / بیا

 

ای امیرِ دولت هم عهدی

ای پناهِ روزِ غم یامهدی / بیا

 

من تو رو دارم و دل گرمیِ من خود تویی

بهترین دلیل عاشقت شدن خود تویی

 

ای همه دل خوشی‌ام! دلم به بودنت خوشه

انتظارت دیگه داره عاشقت رو می‌کُشه

 

منتظرم که سحر برسه

یار دلم از سفر برسه

من میدونم که یه روزی میای

منتظرم که خبر برسه

 

-------

اسفند 99

 

موسیقی: عرفان یاملایی

کمانچه: محسن عبدالکریم

کاری از گروه هم آوایی سیدالاحرار و استودیو نجوا

 

اجرای محمدحسن شکارچی

صوت قطعه | کلیپ اکولایزر مناسب اینستاگرام | کلیپ تصویری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی