شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

ذبیح العطشان

يكشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۵۴ ب.ظ

ذبیح العطشان - با شعری از حسین رضائیان

آقاجون تو حالِ خوبِ زندگیمی

تو دلیلِ عاشقیم و بندگیمی

من عوض شدم ولی اینو میدونم

تو همون امام حسینِ بچگیمی

 

قطره قطره اشکِ من

به فدای غمِ تو

دلِ من خورده گره

به نخِ پرچمِ تو

 

روسیاهم اما بازم درِ خونه‌ت میمونم

می‌خری تو روسیاها رو اینو خوب میدونم

 

یااباعبدالله

 

دلِ من تنگه برای حرمِ تو

چشِ[م] من مونده به لطف و کرمِ تو

عمریه که افتخارِ من همینه

خادمی تو هیئتِ محترمِ تو

 

به خدا اون چیزی که

حاجتِ قلبِ منه

کربلا رسیدن و

کربلایی شدنه

 

کربلا یعنی گذشتن از همه حتی خودت

ینی [=یعنی] پاک باشه حسابِ لحظه لحظه‌ت با خودت

 

یااباعبدالله

 

نام قطعه: ذبیح العظشان 

ضبط و تنظیم: عرفان یاملایی

تهیه شده در استودیو نجوا

 

اجرای کربلایی محمد مولوی

صوت | کلیپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی