شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

عشق من ارباب

چهارشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹ ق.ظ

عشق من ارباب - با شعری از حسین رضائیان

 

یا ذبیح العطشان
به فدای غربت و داغ و غمت
به فدای روضه‌ی محرمت
به فدای شالِ مشکی عزات
به فدای تمومِ سینه زنات

یا قتیل العبرات
دلِ من گرمِ تولای توئه
نوکرت تا دمِ مرگ پای توئه
یاحسین تمومِ زندگیم فدات
کم نمیذارم آقاجونم برات

مادرم نذرِ تو کرده تمومِ زندگیمو
به ولای تو گره زد طاعت و بندگیمو
می‌بوسم دستشو که منو گرفتارِ تو کرد
از همون بچگیام منو هوادارِ تو کرد

ای تشنه لب ارباب
ای بی‌کفن ارباب
ای ماه رو نیزه
ای عشق من ارباب

ای عشق من ارباب

 

یا قتیل العریان
همه آبروی من اشکِ منه
افتخارمه میگن سینه زنه
من تو رو دارم و هیچی نمیخوام
کم نذاشتی تو رفاقتت برام

یاحسین یامظلوم
یه گوشه نگاهِ تو برام بسه
کاشکی دستم به ضریحت برسه
دوباره هوایی کرب و بلام
اربعین میشه یه کار کنی بیام

اربعین، چای عراقی، موکبای بین راه
خوشی زندگیمه؛ دوباره واسه من بخواه
دوباره بیام به سمت کربلا علم به دوش
از الان دارم برای این سفر جوش و خروش

ای زندگیم ارباب
ای آبروم ارباب
ای ماه من ارباب
ای آرزوم ارباب

ای عشق من ارباب

 

----------------------

 

نام قطعه: عشق من ارباب

تنظیم: عرفان یاملایی

تهیه شده در استودیو نجوا

اجرای حاج مرتضی ترابی

صوت | کلیپ اکولایزر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی