شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

حسرت

چهارشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۶ ب.ظ

حسرت - شعر و اجرای حسین رضائیان

 

حسرت کربلا / خواب ایوون طلا

ای امیر کرم / قبله‌ی باورم

یابن زهرا حسین

 

اعتبارم تویی / کار و بارم تویی

ذکر چشم ترم / لحظه‌ی آخرم

یابن زهرا حسین

 

آقا من بیچاره‌تم - مست و آواره‌تم

شده خواب هر شبم // دیدار حرم

 

دل تنگم مبتلاس - بی تاب کربلاس

نمی‌افته شوق این // دیدار از سرم

 

نوکریت -  آبرومه حسین

کربلات -  آرزومه حسین

 

 

من گدای توام / خاک پای توام

از همون بچه‌گیم / بوده تو زندگیم

دین و دنیا حسین

 

ای امام دلم / داغ تو قاتلم

خواب شب‌های من / ذکر لب‌های من

محلَ محلا حسین

 

همه‌ی دارایی‌ام - شورم و شیدایی‌ام

روضه‌ی گودال تو // روضه‌ی قتلگاه

 

نعره‌ی طوفانی‌ام - جلوه‌ی قرآنی‌ام

سوره‌ی والفجرم و // آیه‌ی هل اتی

 

زندگیم -  وقف روضه‌ی تو

بندگیم -  شور نوحه‌ی تو

 

---------------------------

نام قطعه: حسرت

تنظیم: عرفان یاملایی

تهیه شده در استودیو نجوا

 

اجرای حسین رضائیان

صوت | کلیپ تصویری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی