شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

عشق پوچ

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ب.ظ



نمیدانم چرا اینگونه مستم؟

چرا هر لحظه در فکر تو هستم؟

 

نمیدانم چرا تو بی وفایی؟

چرا من باز پای تو نشستم؟

 

چرا با این که می دانستم این را

دوباره این دلم را بر تو بستم؟

 


چرا در روز عجز و احتیاجم

به سمت تو نمودم هر دو دستم؟

 

هوا بین من و تو تار تار است

هر عهدی بود من آن را شکستم

 

دگر از تو ندارم فکر و ذکری

دگر حرفی نران از بود و هستم

 

خداحافظ ای عشق پوچ و خالی

دگر من مست صهبای الستم

 

تو را در فکر خود دیگر ندارم

خداحافظ الا ای یار پستم

 

رضی آسوده کردی خاطرم را

درود و مرحمت بر تو فرستم

 

----------------------------- 

دی ماه 1388

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی