شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

چه کنم مهدی جان؟

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ب.ظ


درد بی درمان خود را چه کنم مهدی جان؟

بغض این چشمان خود را چه کنم مهدی جان؟

 

غم هجر تو که درمان شدنی نیست عزیز!

نفس بی وجدان خود را چه کنم مهدی جان؟

 

این تو و این سخن سوخته 1 و این دل من

حرف همراهان خود را چه کنم مهدی جان؟

 


چه بگویم ز نگاهی که ز من رو برتافت؟

چشم پر باران خود را چه کنم مهدی جان؟

 

مثل تو تنهای تنها شدم و می نالم

ای دریغا جان خود را چه کنم مهدی جان؟

 

زین پس این ناله فقط در غم تو می جوشد

غصه ی ایمان خود را چه کنم مهدی جان؟

 

حاصل یک عمر طنّازی چه گشته عاقبت

لیلی رمّان خود را چه کنم مهدی جان؟

 

مانده ام پایان این دلدادگی قائم به چیست؟

مانده ام پایان خود را چه کنم مهدی جان؟

 

اضطرابم را ببین بنگر چه می گویم سخن

لرزش دستان خود را چه کنم مهدی جان؟

 

کی می آیی که دگر حرف تو آید به میان

مشکل نسیان2 خود را چه کنم مهدی جان؟

 

حرف هامان شده حرفی به جز از صحبت تو

صحبت از حرمان3 خود را چه کنم مهدی جان؟

 

به تماشای تو هر لحظه « رضی » می نالید

که غم جانان خود را چه کنم مهدی جان؟ 4

 

-------------------------------------------

1-  سخن سوخته نام وبلاگ شعری قبلی اینجانب بود که بنا به دلایلی حذف شد.

 

2- فراموشی

 

3-  آتش درون

 

4-  دی 1389 /  صفر 1432

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی