شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

همیشه حسن

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱ ب.ظ

 

همیشه نام شما بر زبان من جاری

شما میان دلم جای ویژه ای داری

 

ز لطف نام کریمت شبیه ابر بهار

به شوره زار دل من همیشه می باری

 

طراوت نفسم گوشه ای ز لطف شماست

اگر وجود مرا مال خود بپنداری

 

شما « کریم کرم زاده من گدا زاده » 1

شما یگانه ی میدان عشق و دلداری

 

تبسم نمکینت که ماجرا دارد

نسیم یاد شما هم شفای بیماری

 

شما همیشه حسن بوده ای و خواهی بود

شما به عرصه ی مه چهرگان علمداری

 

من آمدم که گدای همیشه ات باشم

که بار معصیتم را ز دوش برداری 2

 

-----------------------------------

1-  تویی کریم کرم زاده من گدازاده

    خدا مرا به تو داده تو را به من داده

 

علی اکبر لطیفیان (روضه)

 

2-  دی 1391 /  صفر 1434

 

اجرای همین شعر در برنامه زنده رادیو قرآن: ببینید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی