شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

چینی شیدایی

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ب.ظ
سنگ
 

 

 

دلم از غصه ی ایام چون پروانه ی پر بسته می ماند

گرفتار هوای یک اتاق خالی و دربسته می ماند

 

سکوتی بر لبم جاریست چون آرامش پیش از پریشانی

نمی دانم دل طوفانی ام تا چند سال آهسته می ماند

 

به روی شانه ی هم می نشانم سنگ های باور خود را

نمی دانم که این دیوار می ریزد و یا پیوسته می ماند 1

 


شبیه ریشه ی سرو است بر دل این ترک هایی که جامانده

گمانم تا به آخر چینی شیدایی ام بشکسته می ماند

 

شبیه برکه ای رؤیای وصل ماه را در سینه ام دارم

دلم جاده نشین این خیال پوچ هم پیوسته می ماند 2و3

 

-----------------------------------------------

1-  عشق بر شانه ی هم چیدن چندین سنگ است

     گاه می ماند و ناگاه به هم می ریزد

 

فاضل نظری (بی بهانه)

 

2-  مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

     در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

 

فاضل نظری (بی بهانه)

 

3-  مرداد 1392 -  جناب آقای ناصر فیض و محمدرضا طهماسبی در اردوی آفتابگردان ها دست محبت خویش را بر سر این سروده کشیده اند.

 

برکه - حسین رضائیان

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی