شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

بلند شو!

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

بلند شو


مادر قسم به سوره ی کوثر بلند شو
مادر تو را به جان پیمبر بلند شو

مادر تو را به سیلی و من را به یک لگد
دشمن زمین زده ولی آخر بلند شو

بابا اگر که بود چنین جرأتی نبود
مادر قسم به غیرت حیدر بلند شو

مادر بلند شو دل من شور می زند
گویا رسیده ساعت محشر بلند شو

کافیست بین کوچه نشستن عزیز من
ای غرق خون اقاقی پرپر بلند شو

همراه من زمین و زمان می زند صدا
ای هست من فدای تو، مادر، بلند شو

---------------------------------------

بهمن 1392


انتشار این سروده در پایگاه عمارنامه: کلیک کنید

نظرات  (۲)

سلام حسین آقا راضی باشید انشاالله ازشعرهاتون با نام خودتون استفاده کردم....
التماس دعا.
پاسخ:
سلام. ممنونم. قابل میدونید. محتاجم. یاحق
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/41767
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی