شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

برگرد

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۹ ق.ظ

برگرد - شاعرانه

 

دلم گرفته ز اندوه بی امان، برگرد!

دلم شکسته ز آزار این و آن، برگرد!

 

وجود ماه تو از پشت ابر هم لطف است

به رنگ تیره ی شب های آسمان برگرد! 1

 

غروب جمعه دوباره به یادت افتادم

ببین بهار مرا گشته چون خزان، برگرد!

 

زبان من اگر از شعر و شاعری دور است

تو را قسم به غزل های شاعران برگرد!

 

تو در میان غم آب و نان گمی هرچند

تو در میان نفس هایمان نهان، برگرد!

 

مرا اگرچه نفس بی بها شده چندی

ولی به جان نفس های دیگران برگرد!

 

خدا کند که بمیرم که غصه ات هستم

تو پیر داغ من و من همان جوان، برگرد!

 

به مرگ راضی ام اما چرا نمی میرم

برای دادن این هدیه ی گران برگرد!

 

بهار بی تو مرا جز خزان ندارد رنگ

خدا کند که نبینم نشان آن، برگرد! 2

 

-------------------------------------

 

1-  در روایت از ائمه معصومین (علیهم السلام) آمده است که مثل بهره مندی از امام زمان (عج) در دوران غیبت کبری مثل خورشید پشت ابر است...

 

2-  اسفند 1392

 

 

 

شاعری

 

برگرد3

 

برگرد4

 

نظرات  (۱)

دلهامان باید بزرگ شود تا برگردد

پاسخ:
احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی