شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

خانه ی خالی ز من

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

 

 

خانه

از خویش خالی جان من اما پر از توست

تا چشم من می بیند این دنیا پر از توست

 

از هر طرف، از هرجهت، از راست، از چپ

دنیای من از پست و از بالا پر از توست

 

امید را اینگونه معنا کردم امروز

این خانه ی خالی ز من فردا پر از توست

 

سر می دهم آواز توحید تو را باز

ای عشق! این موسیقی زیبا پر از توست

 

من می پرستم خیره در چشمت شدن را

آرامشم! انگار که دریا پر از توست

 

لب هات را صد بار بوسیدم به رؤیا

رؤیای من دارد اگر معنا پر از توست

 

آغوش گرمت را دوباره باز کردی

تا حس کنم گرمای آتش ها پر از توست

 

تو جمع عشقی درس های زندگی را

این ضرب، این تقسیم و این منها پر از توست

 

قرآن فرستادی که دائم با تو باشم

تا بنگرم دنیا و مافیها پر از توست

 

من باز در تنهایی ام فکر تو هستم

تنهایم و تنهایی ام اما پر از توست

 

---------------------------------

مرداد 1393

تنها

 

 

اجرای همین شعر در شب های شعر امین (در حضور استاد امیری اسفندقه): کلیک کنید

نظرات  (۲)

سلام دوست خوبم سایت خوبی داری نوشته ها زیبا هستن
خوشحال میشم به وبلاگ من و شعرهام سر بزنی
اگه مایل به تبادل لینک هستی اسم وبلاگم شاعر پاییز هستش
www.shaerepaeiz.blogfa.com
سلام
زیبا بود
از وبلاگ بنده هم دیدن کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی