شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

کاشکی...

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ

فاصله


پیش از این بر دل ما فاصله تأثیر نداشت

دل مان از سببی ناله ی شبگیر نداشت

 

پیش از این ثانیه ای رفتن و برگشتن عشق

از دلم تا به دلت جرأت تأخیر نداشت

 

ما دو تا روح نبودیم، دو تا جسم که هیچ

مانده ام از چه غمم روی تو تأثیر نداشت

 

واقعاً این همه من پیش تو خارم که دلم

قسمتی پیش تو جز طعنه و تحقیر نداشت؟

 

بی تو من گرچه پر از حسرتم اما دیگر

نفسم حوصله ی بغض نفس گیر نداشت

 

شده این ثانیه ها فکر و خیالم این حرف

کاشکی فاصله ها این همه تعبیر نداشت

 

------------------------------------

 

مهرماه 1393

نظرات  (۳)

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۷ دانلود رمان در ارزوی زیبایی
سلام
اگ دوس داشتید منو هم لینک کنید و اطلاع بدید تا لینکتون کنم
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۵ محمد سعید ابراهیمی
موفق باشی رفیق قدیمی 
من هنوز به یادتم 
محمد سعید ابراهیمی 
یا حق 
پاسخ:
من هم به یادتم محمدسعید عزیزم
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۴ محمد سعید ابراهیمی
موفق باشی رفیق قدیمی 
من هنوز به یادتم 
محمد سعید ابراهیمی 
یا حق 
پاسخ:
من هم به یادتم محمدسعید عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی