شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

کویر خستگی

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ب.ظ

 

 

کویر خستگی 2

 

تمام قصه از آن دم شروع شد، آری

که باخبر شدم از اینکه دوستم داری

 

دچار حس جنونم از آن زمانی که

نگاه گرم تو شد در وجود من کاری

 

کویر خستگی ام من، تو ابر شورانگیز

تو روزهای بهاری، همیشه می باری

 

تو خوب باخبری از من و دل تنگم

تو از خصوصیت حال من خبرداری

 

قرار بود مدارا کنی تو با من؛ نه؟

قرار بود نبینم ز عشق آزاری

 

قرار بود... بی خیال! راحت باش!

تویی و یکصد و پنجاه و شش گرفتاری

 

تو جنس ناب فروشنده بین ویترینی

منم لباس حراج میان بازاری...

 

--------------------------------

مهرماه 1393

 

کویر خستگی

 

 

 

کویر خستگی 3

کویر خستگی - حسین رضائیان

 

نظرات  (۳)

ند وقت دیگه تو سبک شاهین نجفی میخونی!😶😶😶😶😶😶😶
پاسخ:
سلام. متوجه منظور شما نشدم...
سلام حسین آقا، واقعاً بسیار زیباست!
دست مریزاد!
پاسخ:
سلامت باشی شاهین جان
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۴ علیرضا هادیزاده
جنبش علمداران موعود را دنبال کنید و از مطالب متفاوت و مفید بهره مند شوید.

WWW.J-A-M.BLOG.IR

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی