شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

سیب سرخ عاشقی

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۸ ق.ظ

سیب سرخ عاشقی


وقتی میان ما خدا اصل وصال است

دوری دل ها تا ابد فرض محال است

 

گفتی « سلااااام » و در تحیر ماندم آن روز

اینگونه رسم الخط برای من سوال است

 

من از جنوب قلب خود دیدم که پایم

سمت دو تا چشم تو راهی شمال است

 

چشمان تو چشمان آدم نیست والله

چشمان تو زیباتر از چشم غزال است

 

دنیای من با بودنت عین بهشت است

دنیای من با بودنت جنت مثال است

 

ما را نباشد با عزیزان حرف پیکار

از ما به روی دشمنان تیغ جدال است

 

من با تو نه، با خویش قهرم چند وقتی

دنیای من درگیر اوهام و خیال است

 

باید سراغ سیب سرخ عاشقی رفت

وقتی رسید، اما نه آن وقتی که کال است

 

من را اگر حبس ابد تعریف پرسند

می گویم این دلدادگی.... گرچه دو سال است

 

اما ز من موی سپیدی گشته حاصل

این عمر رفته نوش جان او؛ حلال است

 

ماه مرا این روزهای اول ماه

تصویری از ابروی او، مثل هلال است

 

در آخرین بیتم دوباره می سرایم

حتی تنفس بی تو ام فرض محال است

 

 

------------------------------

دی 1393


نظرات  (۱)

۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۵۱ عاشق خدا .
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنون. لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی