شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

ماه کامل من

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۱۱ ب.ظ

حسین رضائیان

خوش آمدی به جهان ای ستاره‌ی دل من

خوش آمدی نفسم! ای تو ماه کامل من

 

مرا امید تماشا همیشه در سر هست

« کرم نما و فرود آ » بیا به منزل من

 

خبر رسید که از ره رسیده فصل بهار

نگاه کردم و دیدم تویی مقابل من

 

خوش آمدی که گره وا شد از خم ابروم

تویی همیشه جواب همه مسائل من

 

در این تلاطم دنیا نجات من با توست

شکسته کشتی دل را تویی تو ساحل من

 

گرفته‌ای ز عنایت، رها مکن دستم

که بی تو در به دریست سهم نفس غافل من

 

دگر بیا که مرا طاقت زمستان نیست

بیا بهانه نده دست فصل قاتل من!

 

---------------------------------

اردیبهشت 95 – نیمه شعبان

 

اجرای همین غزل در شب شعر آیینی میدان امام حسین (ع) / پخش زنده از رادیو قرآن: ببینید

اجرا در محفل ادبی بهشت، هیئت الرضا (ع): ببینید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی