شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

منم جوونم

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ق.ظ


بازم دلم گرفته، هوای گریه داره

میخواد برای ارباب، بارون بشه بباره


میخوام که با سرشکم، دریا برات بسازم

تموم زندگیمو، آقا به پات ببازم


« میون این همه نور، نور حسینو عشقه

شور میزنم به سینه، شور حسینو عشقه "


خودت که خوب می دونی، غریب و بی کسم من

به کربلات می دونم، یه روزی می رسم من


میام کنار قبرت، نوحه برات می خونم

میگم به جان اکبر، آقا منم جوونم


دلم میخواد تو صحنت، جون منو بگیری

تو صاحب اختیاری، تو بر همه امیری


دارم آماده میشم، برا محرم تو

پیرهن مشکی من، نشونه ی غم تو


ارباب خوب و نازم، پرچم سیاتو عشقه

میگم همه بدونن، کرببلاتو عشقه


---------------------------------------------

آبان 1387 / شوال 1429

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی