شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

دوباره

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ب.ظ
دوباره - شعر و اجرای حسین رضائیان
 
دوباره موعد راز و نیاز است

در رحمت ز روی لطف باز است 1

 

دوباره آمدم بهر انابه

بگویم با خدایم این خطابه

 

دوباره بار جرم و روسیاهی

دوباره ناامید از من نگاهی

 

دوباره معصیت کردم خدایا!

خطا کردم، خطا من، بارالها! 

 

شدم شرمنده از عهدی که بستم

چراکه باز هم آن را شکستم

 

تو پوشاندی بدی از من چه بسیار 2

تو بخشیدی گناهان گنه کار

 

ندانستم ولی قدر عطایت 3

نفهمیدم چه دادی بر گدایت

 

خدا! این بار بهر گریه کردن

برای توبه کردن، مویه کردن

 

بخواهم این چنین حاجت ز عباس

بگویم درد خود با شور و احساس

 

اباالفضل ای علمدار دلاور!

حسین بن علی را یار و یاور

 

شفاعت کن خدا بخشد گناهم

کند ارباب من یک دم نگاهم 4

 

---------------------------------

1- محمدجواد محبت:

سحر آمد مؤذن بانگ برداشت

ز جا برخیز هنگام نماز است

ز هر گلدسته ای آواز برخاست

در رحمت به روی خلق باز است

 

2- دعای کمیل: اللَّهُمَّ مَوْلاَیَ کَمْ مِنْ قَبِیحٍ سَتَرْتَهُ

 

3- سوره مبارکه سبأ؛ آیه 13: وَقَلِیلٌ مِّنْ عِبَادِیَ الشَّکُورُ - در میان بنده ‏های من بسیار کم هستند که اهل شکر باشند.

 

4- پاییز 1386

 

کلیپ صوتی | کلیپ اکولایزر | کلیپ تصویری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی