شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

گریه می کنم

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۰۹ ب.ظ

نادم

 

دارم به حال زار خودم گریه می کنم

بر روز و روزگار خودم گریه می کنم

 

من توبه ها شکسته ام و باز نادمم

بر عهد بیشمار خودم گریه می کنم

 

یابن الحسن فدای تو هستی من تمام

بر دار و بر ندار خودم گریه می کنم

 

 

بسته دو بال فیض مرا بند معصیت

بر این گره به کار خودم گریه می کنم

 

« آمد دوباره شب که ز دل ناله ها کنم » 1

بر چشم گریه بار خودم گریه می کنم

 

دارم دوباره قصه ی دل می کنم مرور

دارم به حال زار خودم گریه می کنم 2

 

------------------------------------

 

1-  تضمین

 

2-  بهمن 1392؛ ربیع الثانی 1435

 

کلیپ صوتی | کلیپ تصویری | کلیپ اکولایزر

 

گریه می کنم - شعر و اجرای: حسین رضائیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی