شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

مرگ بر من!

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ب.ظ

پایان کار من رسیده، مرگ بر من!

از شام تا صبح سپیده مرگ بر من!

 

در قصه ی عشق و جنون، از هر تباری

کارم به رسوایی کشیده، مرگ بر من!

 

می گویم از عمق وجودم بی مهابا

تا این نفس گردد بریده: مرگ بر من!

 

از خویش سیرم، دلخورم از لحظه هایم

روزم به خود خوبی ندیده، مرگ بر من!

 

دل خسته ام، دلگیرم از جانی که در غم

از عمر خود مزدی ندیده، مرگ بر من! 

 

آرامشم مثل کبوتر پر زد از دل

این مرغ از بامم پریده، مرگ بر من! 

 

درمان من مرگ است، تنها مرگ، وقتی

یارم ز من هم دل بریده، مرگ بر من! 

 

ای مرگ، باز آ و مرا آغوش واکن

وقت وصال ما رسیده، مرگ بر من!  1و2

 

-------------------------------------

 

1-  هجرتی از خویش لازم است برای رسیدن به دوست. هجرتی که شاید به مرگ تنها توان یافتش...


وحشی بافقی در سروده ای چنین گفته است:


" چنان از طرح وضع ناپسند خود گریزانم

  که گر دستم دهد از خویش هم سازم جدا خود را "

 

2-  اسفند 1392

نظرات  (۳)

سلام و عرض تبریک اعیاد شعبانیه...

دل خسته ام، دلگیرم از جانی که در غم

از عمر خود مزدی ندیده، مرگ بر من! 

احسنت دست مریزاد ... حال این روزهای ما

التماس دعا موید باشید

پاسخ:
سلام. ممنونم از شما و لطفتون به وبلاگ بنده. یاحق
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۲۰ بهنام عبدالهی
سلام دوست گرامی و صاحب این وبلاگ.
من وبلاگی با عنوان داستان هایم دارم، آخر من یک نویسنده ام.
به همین علت به کمک شما نیاز دارم.
شما باید به وبلاگم بیایی و آخرین داستانم یعنی درخت را مطالعه کنی و برای حمایت از من بنر این داستان  را در وبلاگت به نمایش بگذاری.
راستی باید حتما نظر بدی چرا که انتقاد پذیری روشن کننده ی راه نویسندگی است.
با سلام و تشکر از زحمات بی دریغتان- 
لطفا باقرار دادن لینک سایت قرآنی وی تبیان در سایتتان در پیشبرد اهداف قرآنی مارا یاری فرمایید.در ضمن ما لینک سایت شما رو نیز در سایتمان قرار می دهیم
ما منتظریم
وی تبیان
http://wetebyan.ir
البته اگه تمایل داشته باشید، ما می توانیم برای شما به سبک وی تبیان سایتی با امکانات واقعی طراحی کنیم، هزینه های جانبی آن که شامل خرید هاست می باشد حدود 32 هزار تومان، ما از شما فقط هزینه طراحی را می گیریم و چیزی حدود یک دهم هزینه طراحی های دیگر
یعنی بجای 200 تا 300 هزار فقط 30هزار میگیریم که با هزینه هاست میشود 62هزار تومان، ما درخدمتیم.
جهت درخواست سایت در قسمت تماس با ما در سایت وی تبیان تقاضای خود را با مشخصات تماس، برای ما ارسال کنید. این فرصت را از دست ندهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی