شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

پایگاه انتشار سروده های کلاسیک و نثر نوشته های حسین رضائیان

شاعرانه

چند سالیست که با نوکری ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

بایگانی

عشق ولایتی

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۳ ب.ظ


من در تلألؤ تو تسلا گرفته ام

از تو نشانه های تولا گرفته ام

 

من سرخوشم که حکم غلامی و نوکری

از دست با کفایت لیلا گرفته ام

 

هر دم که نام تو به سر ذهنم آمده

راهی ز فرش تا سوی بالا گرفته ام

 


هر جا گره به کار دل من سری زده

یاری ز دست پاک تو مولا گرفته ام

 

من ریزه خوار خوان کریم مدینه ام

اینگونه در جهان تجلی گرفته ام

 

من جام مستی و تب عشق ولایتی

را از علی عالی اعلی گرفته ام

 

از ابتدای خلقت خود خادمم ولی

مزد قیامتی تو حالا گرفته ام

 

ای باصفای آل محمد، حسین من!

من هم بهانه ی کرب و بلا گرفته ام

 

یک گوشه ی نگاه کریمانه ام نما

کز التهاب من حول و ولا گرفته ام

 

دارد رضی به زیر لب این ذکر نیک را

من در تلألؤ تو تسلی گرفته ام

 

-------------------------------------

تیر 1389 /  شعبان 1431

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی